17.2.2014

Ein Männlein steht im Walde







Terve! Ystävänpäiväkin ehti tuossa jo vierähtää meh

Oon huomannu että tää mun kuvien määrä on hälyttävän pieni o.o Vaikka kuvaan kymmeniä kuvia, on vaan pari mihin oon tyytäväinen :c Äh, koitan tehdä asialle jotain

Tyylittelin muuten tuota copy-merkintää hieman B) Tänään muuten koulussa avattiin rapu, ihan kivaa oli, mutta kädet haisee vielä ainakin kolme vuotta D: Oon muuten laittanut nukeille uudet profiilikuvat

Huoneen puhtaana pito sujuu hyvin :3 Isul Glen on kohta minun ♥ Päätin sille jo nimenkin :D Kerron iän ja kansallisuuden ensi postauksessa -

Mutta sen nimi on tuleva: Cutler Jean-Paul Patrick Armstrong!

9 kommenttia:

  1. aww toi musiikki tossa taustalla ♥

    Mutta Rosemary on niin kaunis, kuten aina ((: Ton vikan kuvan kuvakulma on ihanan 'avara' ja vapaan oloinen (noi mun käsitteet..) ja Rosemaryn asentokin on niin suloinen tossa kuvassa joten se taitaa olla lempparini (x ~ Laadukkaita kuvia myös

    Ja jee hyvä että huoneen puhtaana pito sujuu hyvin, toivottavasti herrasi asettautuu pian taloosi asumaan niin saamme nähdä hänestä kuvia :33 Herrasesi nimi on myös hieno~

    VastaaPoista
  2. Voi, aivan ihania kuvia!! ♥ Odotan innolla isul-herraasi! :)

    VastaaPoista
  3. Hihi ^^ Tosi kivoja kuvia :3 Tykkäsin tokasta eniten -3- Ihana tuo peruukki ♥

    boku-no-kokoro.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Aws, ihania kuvia sait. n__n
    Nukkekin on niin ihana .. <3

    VastaaPoista
  5. Suloisia kuvia! Toivottavasti saat isulin pian ♥️

    VastaaPoista
  6. Tosi nättejä kuvia (ja nätti Rosemary♥), etenkin ekasta pidin tosi paljon. :3 Eikä mua ainakaan haittaa kuvien pienehkö määrä, vaikka voisihan noita tietysti katsella enemmänkin. c:

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    Ps. onnea jo etukäteen uudesta nukesta! :>

    VastaaPoista

Kaikki saavat kommentoida, sis. anonyymit ja ei ole robottitestiä ☺