1.2.2013

Kuka vei Chimiksen pullan?

Chinamille hyvä lempini oli Chimis :3
Eli tauko oli pitkä, sillä en voinut lisätä kuvia. Ei mun syy :3 En oo vielä päässy kuvaamaan Kirikoutakaan, mutta oon niiiin ilonen että Blogger taas toimii! Ja uus Pullippi jo suunnitelmissa, kuten näkyy :D (Juu, ainii, Chinamin silmämekanismi vieläki rikki)
Nooh... Kuvien laatu on aivan pepusta ja niin.... Kun olin silloin kuumeessa, varmaan hoipuin tai jotain..

Nyt alkaa outu pulla draama


 Vastaleivottua pullaa! Ihanaa!

 Chinami: Mm, Foxie oli kiltti kun antoi yhden pullan minullekkin, tämä on taivaallista!

 Chinami: Ah! Tee olisi nannaa tässä mukana, käynpäs hakemassa :3

 Chinami: Pai pai, pulla! Olen pian takaisin syömässä sinua! Hih

 Chinami: La la laa ♫

 Dodooom

 Chinami: Oh... Eh.. M-m... *tiputtaa lasin*

 *Kops! Vierin vierin*
(Liian tyylikäs tee :DD)

 Chinami: Ei.. Ei voi olla näin! Ehhhh-hh-h... *itkua*

 Chinami: Ei.. Yyh.. Se oli taivaallisen makuista! ;A;

Chinami: Mutta.. nyyh.. Ei kai tässä muukaan auta, kuin...

 Kosto!!!



 Foxie: Toin sinulle uuden pullan, Chimis, edelliselle kävi kuulemma huonosti..

 Foxie: Noh? Missä Chinami on? No, jätän pullan tähän..
Hetken päästä:



Kuka on ahne pulla varas? Ja missä Chinami on?


No mä söin ne pullat.. :3 NAMINAMI
Follow me on Instagram, I'm foxie00

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki saavat kommentoida, sis. anonyymit ja ei ole robottitestiä ☺